MB Silesia Club Poland Strona Główna MB Silesia Club Poland
www.mb.slask.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Crazy Raiders
10-10-2007
Mercedes W124 230E M102 problem
Autor Wiadomość
irl82 
Nowicjusz


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 2
Skąd: Irlandia
Wysłany: 24-09-2006   Mercedes W124 230E M102 problem

Witam
Mam Mercedesa W124 230E z silnikiem M102, rocznik 1988.
Problem polega na tym, ??e chodzi nie r??wno i si?? troch?? trz??sie od wczoraj. Wykr??ci??em ??wiece. Pierwsza i druga (patrz??c od przodu) s?? czarne. Wymieni??em ??wiece - objawy takie same. Zdje??em kopu??k??, styki wygl??daj?? do???? zu??yte. Wyczy??ci??em j?? ale nadal nie chodzi dobrze. Gdy na odpalonym silniku ??ci??gam po kolei fajki kabli wysokiego napi??cia ze ??wiec przy pierwszej nie robi to na silniku ??adnego wra??enia, na pozosta??ych spadaj?? obroty i silnik pracuje jeszcze gorzej. Co mo??e by?? problemem? Kopu??ka? Zam??wi??em ju?? now??. Co jeszcze wzi???? pod uwag??? Kable s?? ok, sprawdzi??em na drugim komplecie i nic si?? nie zmienia.
Dzi??ki za pomoc
Jarek
 
 
Howser 



model auta: S123 280TE
ilo?? spot?w: 21
spotkania klubowe: 7
Zloty: 8
imi?: Bartosz
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 7599
Skąd: Siemianowice
Wysłany: 24-09-2006   

Witamy na Forum!
Sprawdz dobrze po????czenie fajki z kablem tam lubi sie te po??aczenie urywac (pamietaj ze oryginalne kable sa wkrecane do fajki) no i sprawdz sam?? fajke moze byc przepalona a potem bym sprawdzi?? kopu??ke i palec a najlepiej wymieni?? ca??y zestaw i bedziesz mia?? spok??j na kolejne 10 lat, jesli twierdzisz ze kopu??ka sie do niczego nie nadaje to reszta napewno tez.


Pozdro :smt006
_________________
W 123
  Zaproszone osoby: 4
 
irl82 
Nowicjusz


Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 2
Skąd: Irlandia
Wysłany: 24-09-2006   

tak jak pisa??em kable s?? ok. S?? oryginalne bosha. Wymieni??em na drugi komplet nowych janmor i objawy by??y te same. ??wiece te?? s?? nowe.
Przed chwil?? wyj????em silnik krokowy. By?? pe??en czarnego szlamu. Po jego wyczyszczeniu i z??o??eniu samoch??d chodzi bardzo dobrze... Nie ma ju?? problem??w z obrotami. Mo??e to by??a przyczyna. Swoj?? drog?? zam??wi??em kopu??k??, b??dzie na wtorek. Jutro wezm?? si?? jeszcze za regulacj?? zawor??w.

Dzi??kuje za pomoc i mi??e przywitanie.
pozdrawiam
jarek
 
 
AMG560 
Oldtimer



model auta: W201, W126, S123
ilo?? spot?w: 1
Zloty: 2
imi?: Dr.Grillz
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 610
Skąd: Los Angeles
Wysłany: 24-09-2006   

irl82 napisał/a:
tak jak pisa??em kable s?? ok. S?? oryginalne bosha. Wymieni??em na drugi komplet nowych janmor i objawy by??y te same. ??wiece te?? s?? nowe.
Przed chwil?? wyj????em silnik krokowy. By?? pe??en czarnego szlamu. Po jego wyczyszczeniu i z??o??eniu samoch??d chodzi bardzo dobrze... Nie ma ju?? problem??w z obrotami. Mo??e to by??a przyczyna. Swoj?? drog?? zam??wi??em kopu??k??, b??dzie na wtorek. Jutro wezm?? si?? jeszcze za regulacj?? zawor??w.

Dzi??kuje za pomoc i mi??e przywitanie.
pozdrawiam
jarek


irl... chcialem wlasnie Ci napisac o silnik krokowy. To mogl byc przeczyna problem.

Jesli wroci ten problem.... sprawdz czy kably nie sa chocias Bosch SPAIN bo jesli tak, to mozesz ich wyrzucic bo to sa smieci. Bosch juz niestety produkuja kably w GERMANY. Najlepsze kably teraz sa BERU GERMANY.

Swiece powienien byc z Cu (BOSCH SUPER COPPER H9DCO).
_________________
1990 Mercedes-Benz 560SEL [ okolo 16,39L/100km]
1991 Mercedes-Benz 190E AMG / Brabus M102 2.6
1980 Mercedes-Benz 280TE AMG
 
 
 
Howser 



model auta: S123 280TE
ilo?? spot?w: 21
spotkania klubowe: 7
Zloty: 8
imi?: Bartosz
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 7599
Skąd: Siemianowice
Wysłany: 25-09-2006   

irl82 napisał/a:
Gdy na odpalonym silniku ??ci??gam po kolei fajki kabli wysokiego napi??cia ze ??wiec przy pierwszej nie robi to na silniku ??adnego wra??enia, na pozosta??ych spadaj?? obroty i silnik pracuje jeszcze gorzej.

z tego co napisa??e?? to na pierwszym cylindrze nie ma wog??le iskry albo jest s??aba ze wzgledu na z??e po????czenie, powinno byc tak jak sciagniesz fajk?? to silnik powinien pracowac gorzej i go telepota?? a nie byc bez zmian :smt017
irl82 napisał/a:
Przed chwil?? wyj????em silnik krokowy. By?? pe??en czarnego szlamu. Po jego wyczyszczeniu i z??o??eniu samoch??d chodzi bardzo dobrze... Nie ma ju?? problem??w z obrotami. Mo??e to by??a przyczyna.

No to fajnie ze problem sie rozwiaza??

Pozdro
_________________
W 123
  Zaproszone osoby: 4
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 

PARTNERZY



 

Chrispeedy&Fenix "2005"

Masz pytania ? chcesz swobodnie porozmawia?  i podzieli? si? swoj? wiedz? ?! Pisz, komentuj i dyskutuj. Pami?taj o tym, ?e nie b?dziemy tolerowa? niecenzuralnych wypowiedzi i wulgaryzm?w. Wymieniaj do?wiadczenia a nie obelgi ! regulamin
Zamieszczone na tym forum wpisy s? prywatnymi opiniami/plikami U?ytkownik?w forum.
Administracja forum MB SILESIA CLUB POLAND nie ponosi odpowiedzialno?ci za ich tre??.

 

Google
 
Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 15