W zwi?zku z okresowo pojawiaj?cymi si? problemami pracy nagrzanego silnika sprawdzi?em rezystancj? cewki zap?onowej. Czy prawid?owy pomiar nie powinien wynosi? 8Ω ?
Czy ta cewka mo?e by? przyczyn? wypadania zap?on?w i szarpania silnikiem ?
Niedawno wymieni?em przewody zap?onowe i nadal maja przebicia, mo?e to cewka temu winna?
model auta: C124 300CE imi?: Krzysztof
Wiek: 43 Dołączył: 19 Mar 2018 Posty: 53 Skąd: Skocz?w
Wysłany: 29-07-2018
Jarek Cieszyn napisał/a:
Podjed? sobie do Rybnika do ?ukasza na ul. Miko?owsk? 80- dawny Turek, on ogarnia takie problemy.
Oj tam, a? do Rybnika tym jecha? z powodu b?ahostki. Nie s?dze ?eby to by? dobry pomys?. Ale dzi?ki za odpowied?.
Samemu tez sie z tym uporam.
Kilka mozliwo?ci kt?re typuje i b?de po kolei pr?bowa? naprawi? to;
wymiana swiec (uszkodzona izolacja lub zbyt duzy odstep elektrod)
wadliwe nowe kable (zle spasowane fajki)
uszkodozna cewka lub modu? zaplonowy (zbyt wysokie napiecie w obwodzie)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Masz pytania ? chcesz
swobodnie porozmawia? i podzieli? si? swoj? wiedz? ?! Pisz, komentuj
i dyskutuj. Pami?taj o tym, ?e nie b?dziemy tolerowa? niecenzuralnych
wypowiedzi i wulgaryzm?w. Wymieniaj do?wiadczenia a nie obelgi ! regulamin Zamieszczone na tym forum wpisy s? prywatnymi opiniami/plikami U?ytkownik?w forum.
Administracja forum MB SILESIA CLUB POLAND nie ponosi odpowiedzialno?ci za ich tre??.